2008-11-28
Kampania „Zmień kraj. Idź na wybory” została nagrodzona Złotym Spinaczem dla najlepszej kampanii społecznej w 2008 roku.
Uroczyste wręczenie statuetek Złotych Spinaczy odbyło się 27 listopada br. podczas uroczystej gali w hotelu Hyatt w Warszawie.
Konkurs Złote Spinacze od sześciu lat jest organizowany przez Związek Firm Public Relations. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży PR oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku. Zadaniem „Złotych Spinaczy” jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy. Współorganizatorem gali konkursowej było w tym roku Harvard Business Review Polska.
Organizatorem nagrodzonej kampanii „Zmień kraj. Idź na wybory” była koalicja 21października, w skład której weszły m.in. Fundacja FOR, Fundacja im. Stefana Batorego, Instytut Spraw Publicznych, PKPP Lewiatan, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Fundacja Projekt: Polska, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Parlament Studentów RP i około 150 lokalnych organizacji.
Więcej informacji o Złotych Spinaczach można znaleźć na stronie: www.zfpr.pl