Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju została założona w 2007 roku przez prof. Leszka Balcerowicza. Misją FOR jest zwiększanie w społeczeństwie aktywnego poparcia dla szerokiego zakresu indywidualnych wolności (w tym zwłaszcza wolności gospodarczej) oraz – co się z tym wiąże – dla podnoszenia poziomu praworządności w państwie.
Jesteśmy think-tankiem. Podstawą naszej pracy jest rzetelna analiza większości obszarów polityki gospodarczej i prawa oraz, poza diagnozą, tworzenie rekomendacji dla rządzących i dla opinii publicznej.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty/specjalistki ds. PR i Komunikacji, który/która dołączy do Działu Komunikacji FOR. Aplikacje przyjmujemy do 21 grudnia br. – prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres [email protected]. Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się w toku napływania zgłoszeń.
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Zainteresowania bieżącymi wydarzeniami politycznymi i gospodarczymi
- Podzielania misji Forum Obywatelskiego Rozwoju (https://for.org.pl/pl/o-nas/misja-i-cele)
- Min. 1 roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomości mediów społecznościowych
- Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
- Swobody w kontaktach interpersonalnych (od kandydata/-tki oczekujemy gotowości do częstego kontaktu z mediami i innymi organizacjami)
- Umiejętności tworzenia tekstów zgodnie z zasadami j. polskiego (bardzo dobrej znajomości zasad gramatyki i interpunkcji)
MILE WIDZIANE:
- Umiejętność tworzenia grafik (znajomość programów lub aplikacji graficznych)
- Doświadczenie w kontaktach z mediami
- Zapał do pracy „researchera” (wyszukiwania i analizowania danych)
- Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w agencji PR, firmie lub organizacji pozarządowej
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zarządzanie kanałami FOR w mediach społecznościowych i współpraca z mediami
- Przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych we współpracy z analitykami FOR
- Monitoring mediów w obszarze zainteresowań FOR
- Korekta krótkich tekstów
- Przygotowywanie krótkich opracowań na tematy bieżące
- Wsparcie w zarządzaniu stroną internetową (CMS, WordPress)
- Promocja bieżących projektów FOR
PRACA Z NAMI:
- Praca w młodym, zgranym i kompetentnym zespole, w dużej i rozwijającej się organizacji pozarządowej
- Współpraca z zespołem FOR, w tym przewodniczącym Rady, Leszkiem Balcerowiczem
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość współtworzenia projektów i wydarzeń FOR
- Opieka merytoryczna i możliwość rozwoju np. poprzez szkolenia
- Wynagrodzenie i forma współpracy uzależnione od doświadczenia i poziomu zaangażowania w działania FOR
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny prosimy wysyłać na adres [email protected] z dopiskiem „Dział Komunikacji” do 21 grudnia br. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
W razie pytań kontakt pod mailem [email protected] lub nr telefonu: +48 22 628 85 11
Aby wziąć udział w kolejnych rekrutacjach organizowanych przez Forum Obywatelskiego Rozwoju, prosimy dodatkowo o dołączenie do CV i listu motywacyjnego poniższej zgody.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV/listu motywacyjnego w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR. Wycofanie zgody jest możliwe w dowolnym momencie. Przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody pozostaje zgodne z prawem.
Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych w rekrutacji przez Fundację Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR
Informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR z siedzibą przy ul. I. Krasickiego 9a, w Warszawie, 02-628 Warszawa, tel.: +48 22 628 85 11, adres e-mail: [email protected]
2. Celem zbierania danych jest przeprowadzenie rekrutacji kandydatów na stanowisko specjalista/specjalistka ds. PR i Komunikacji.
3. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. W celu cofnięcia zgody należy skontaktować się z Fundacją FOR pod adresem ul. I. Krasickiego 9a, w Warszawie, 02-628 Warszawa, pod adresem mailowym [email protected] lub telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 628 85 11.
5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu, wskazanego w pkt. 2.
6. Dane udostępnione przez Pana/Panią nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
7. Dane udostępnione przez Pana/Panią nie będą podlegały profilowaniu.
8. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Dane kandydatów przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, tj. do momentu zakończenia rekrutacji, a następnie niezwłocznie usunięte. W przypadku osób, które wyraziły chęć uczestnictwa w przyszłych procesach rekrutacyjnych, dane będą przechowywane przez okres 2 lat.