"Skutecznie promujemy wolność"

EN

2020-02-10

Praca w FOR: Specjalista/specjalistka ds. PR i Komunikacji

Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju została założona w 2007 roku przez prof. Leszka Balcerowicza. Misją FOR jest zwiększanie w społeczeństwie aktywnego poparcia dla szerokiego zakresu indywidualnych wolności (w tym zwłaszcza wolności gospodarczej) oraz – co się z tym wiąże – dla podnoszenia poziomu praworządności w państwie.

Jesteśmy think-tankiem. Podstawą naszej pracy jest rzetelna analiza większości obszarów polityki gospodarczej i prawa oraz, poza diagnozą, tworzenie rekomendacji dla rządzących i dla opinii publicznej.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty/specjalistki ds. PR i Komunikacji, który/która dołączy do Działu Komunikacji FOR. Aplikacje przyjmujemy do 23 lutego br. – prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres rekrutacja@for.org.pl. Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się w toku napływania zgłoszeń.

OCZEKUJEMY OD CIEBIE:

Zainteresowania bieżącymi wydarzeniami politycznymi i gospodarczymi
Podzielania misji Forum Obywatelskiego Rozwoju (https://for.org.pl/pl/o-nas/misja-i-cele)
Min. 1 roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Znajomości mediów społecznościowych
Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
Swobody w kontaktach interpersonalnych (od kandydata/-tki oczekujemy gotowości do częstego kontaktu z mediami i innymi organizacjami)
Umiejętności tworzenia tekstów zgodnie z zasadami j. polskiego (bardzo dobrej znajomości zasad gramatyki i interpunkcji)

MILE WIDZIANE:

Umiejętność tworzenia grafik (znajomość programów lub aplikacji graficznych)
Doświadczenie w kontaktach z mediami
Zapał do pracy „researchera” (wyszukiwania i analizowania danych)
Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w agencji PR, firmie lub organizacji pozarządowej

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Zarządzanie kanałami FOR w mediach społecznościowych lub współpraca z mediami
Przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych we współpracy z analitykami FOR
Monitoring mediów w obszarze zainteresowań FOR
Korekta krótkich tekstów
Przygotowywanie krótkich opracowań na tematy bieżące
Wsparcie w zarządzaniu stroną internetową (CMS, WordPress)
Promocja bieżących projektów FOR

PRACA Z NAMI:

Praca w młodym, zgranym i kompetentnym zespole, w dużej i rozwijającej się organizacji pozarządowej
Współpraca z zespołem FOR, w tym przewodniczącym Rady, Leszkiem Balcerowiczem
Elastyczny czas pracy
Możliwość współtworzenia projektów i wydarzeń FOR
Opieka merytoryczna i możliwość rozwoju np. poprzez szkolenia
Wynagrodzenie i forma współpracy uzależnione od doświadczenia i poziomu zaangażowania w działania FOR

Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny prosimy wysyłać na adres rekrutacja@for.org.pl z dopiskiem „Dział Komunikacji” do 23 lutego br. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

W razie pytań kontakt pod mailem info@for.org.pl lub nr telefonu: +48 22 628 85 11

Aby wziąć udział w kolejnych rekrutacjach organizowanych przez Forum Obywatelskiego Rozwoju, prosimy dodatkowo o dołączenie do CV i listu motywacyjnego poniższej zgody.

Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV/listu motywacyjnego w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR. Wycofanie zgody jest możliwe w dowolnym momencie. Przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody pozostaje zgodne z prawem.


Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych w rekrutacji przez Fundację Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR

Informujemy, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju - FOR z siedzibą przy ul. I. Krasickiego 9a, w Warszawie, 02-628 Warszawa, tel.: +48 22 628 85 11, adres e-mail: info@for.org.pl

2. Celem zbierania danych jest przeprowadzenie rekrutacji kandydatów na stanowisko specjalista/specjalistka ds. PR i Komunikacji.

3. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

4. W celu cofnięcia zgody należy skontaktować się z Fundacją FOR pod adresem ul. I. Krasickiego 9a, w Warszawie, 02-628 Warszawa, pod adresem mailowym kontakt@for.org.pl lub telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 628 85 11.

5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu, wskazanego w pkt. 2.

6. Dane udostępnione przez Pana/Panią nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

7. Dane udostępnione przez Pana/Panią nie będą podlegały profilowaniu.

8. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

9. Dane kandydatów przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, tj. do momentu zakończenia rekrutacji, a następnie niezwłocznie usunięte. W przypadku osób, które wyraziły chęć uczestnictwa w przyszłych procesach rekrutacyjnych, dane będą przechowywane przez okres 2 lat.

Zobacz również:
FOR

Wspierają nas